söndag



Söndag!



helgen har man tagit det lugnt, a jag har planerat den kommande helgens händelser, då drar
förhoppningsvis jag a millan te JH för dom inviger nedervåningen:) som dom nu renoverat i ett halv år!. som skulle ta 3 månader. haha så vi hoppas att det är fint!:), ett jävla drag hoppas jag på för är rejält sugen på att festa nu , har varit nykter nu i 2 helger så.=)

hästarna fick komma ut endå några timmar idag, när stormen sluta a sole kikade fram, det vart dom glad åt!:)






gud vad löjligt, snacka om att inte veta vem man är om ja får vara ärlig, en gång kan jag förstå
men om och om igen! haha. jösses  vet du inte vem du är eller har du problem?!.

Inte egentligen mitt problem men störde mig på´t bara:)


HÖRS
J

Kommentarer
Postat av: jesa

du drack ju förra helgen..

2010-02-22 @ 16:19:07
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0