SKITDAG/ar!?!?!?!



Kan ju börja med att säga,,, att gårdagen var en katastrof,,

hur fan kan man klaga och gnälla på ngn som är äldre a redan mådde dåligt?"?" !  hellst när hon inte ens har
med vissa saker att göra. ta´t med mig då de e ja som satt reglerna?!.

Iaf så har min farmor åkt in på sjukhuset idag, ambulansen var hit och hämtade henne, då antagligen vart de stressat igår a jobbigt så idag fick hon hjärtsmärtor så nu får hon sova på sjukhuset inatt för a hålla koll, för de kunde bli värre...;|!!!!!!.
"idiot"


Och dagen har oxå varit ett helvete för var te vet imorse mde mowglie och ladie för a vacc a röntga..
Gick åt helvete,  ladie hade måttlig CRD, förhoppningdsvis blire inte värre för då kan vi avla annars INTE!? så nu hoppas vi att de blir lindrig när hon blev äldre.

SEn hade lilla söta mowglie har antagligen HD fel med pålagringar:/  detta kmr antagligen slutas med hälta och att han antagligen kmr gå på medicin hela livet ut eller att de blir sämre a att vi måste ta bort honom tidigt... Avelsförbud på honom nu så de blir inga valpar mellan honom och Shantie:/... 


PÅ 2 Dagara har allt bara gått rakt åt helvete?!?! med ALLT  ja känner att just nu är jag så extremt less?! ........ så prata inte med mig idag?!.?!?!!?


Blir inge vattenaerobics idag heller för emma hade hjärnskakning ,,:/ uscha hoppas du blir bättre.. a ja har ingen lust a prata me ngn just nu!!!!


SKIT
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0