Onsdag



Idag äre Onsdag a jag vill ha LÖRDAG!!!

För då blire FEST,  Millan a jag ska på JH kika nedervåningen!=)

hmm  massa krångel me om de blir en te valp eller inte,,

ska vi ha en tik eller hane?  blå, trefärgad eller sobel?

-hmmm,, massa problem, hehe


Sååå irriterande är de när man har en film man inte sett, a man får inte titta på den heller
för att alla andra i familjen oxå ska se den då!.  E inte de irriterande så säg!

Varför kan man inte få kika på den själv?, kmr ju endå a se den igen ett  X antal ggr..
Bajs, tror ja ska smygse den! 

Så ja vill bo själv så jag Kan SE och GÖRA vad Fan jag VILL!!!.

usch ska flytta ut te husvagnen nu!




nae nu ska ja trösta mig med Chips!.

Hörs
J


Kommentarer
Postat av: Nina & Ninwe

Underbar blogg :) vad tycker du om våra blogg :)/nina

2010-03-06 @ 09:32:36
URL: http://missburberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0