Måndag

HOPPAs HOPPAS HOPPAS!!



 nu jävlar hoppas jag att de verkligen blir detta jobb,annars läre ja börja plugga a de vettefan om ja orkar eller vill eller kan.


Men iaf så har ja sökt ett aupair jobb i Gävle så de vore inte helt fel, dom bodde i centrum så då börjar man åka tåg. jag gör iaf ngt.

Sen kanske man kan smita in på förskola sen om man har massa erfarenheter, men inte utbildningen. det ska gå för det finns inget krav att man måste ha utbildning- bara man är lämpad eller har erfarenhet. så det tkr ja låter bättre.


För har praktiserat på förskola 2 ggr.  ena ggn 3  veckor andra ggn 4 veckor, a skulle ja nu då få börja jobba inom aupair i kanske ett par månader så då hoppas ja att dom kan  ta in mig på förskola sen...=) för plugga e inte min grej alltså.

Läre hoppa in i duschen nu har ingen lust alls, för läre åka te RC på nån jävla grej . *INTE KUL!.

A imorgon bitti blire en tripp till gävle för vacc till ladie a  röntgen till mowglie sen hem a ridning me elin.

Nae
läre¨Dra
Ha´t gött
J

Kommentarer
Postat av: jesa

jag har för mig att det stavas så..

men med annan uttalning än engelskan.. för man måste ju ha tålamod för att hålla på med patiencer..

2010-02-01 @ 12:26:00
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0