blääää!



Idag är de fredag,,  På tisdag kväll efter att ja vräkt i mig en semla a skulle iväg a träna, fick jag en sjudundrande
magvärk! a mådde så  JÄVLA illa, så de vart ingen träning, utan de vart a bo på toa hela natten det!.

MAgsjuka?!?!?!?!? inte ett dugg jävla kul.....

Usch a fy så de inte är kul alltså..

Men åt en pizza igår, så ja blev lite bättre!


mjo men idag kan ja äta,  men längtar faktiskt bara efter MAT vill inte ha mackor, godis, chips, eller sånt! utan
Vill bara ha mssssa MAT MAT MAT!! =)


hehe gick ner mkt i vikt oxå, bara rasade när ja inte kunde göra ngt bara ligga i sängen, orkade knappt vända mig i sängen,, illa illa.. Men men med lite donken mat så e ja nog tebax i mitt vanliga JAG.. Men de får nog vänta ett tag då jag INTE tänker åka ut  för a käka donken i de här bajsvädret!! heeelt sjukt släppte ut hästarna imorse men vid 12 vela dom komma in a grabben brukar inte vara den som vill komma in, han brukar alltid springa därifrån.. men han stog där med snö över heela sig a vela komma in!. så nu får dom fan stå inne, hatar den här jävla blåsten de är den som är värst.!.



Men nu ska ja nog trycka  i mig lite tacos, ja kan skrapa ihop, vad tror ni om det?. sen blire potatisgratäng, kassler a beasås ikväll!!! gissa vad ja älskat MAT!=) hehe okej, de vet ni nog redan men iaf!:)


Ladie bara växer a växer, ska lägga ut bilder sen,!hon e så söt a lika lättlärd som sin mamma!:)  fin fin utställningshund de där=)

nej men just ja MATEN!

HÖRS
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0