onsdag 16 september




HAHA! alltså jag är verkligen blond så extremt korkad!



Skulle till dagis imorse vid 11 tiden, fick en 100 att tanka bilen med.
För det var tom tank! nästan,, men tog mig in till stan, åkte in på jet skulle tanka, MEN då har dom tagit bort sedelautomaten!!! bajs tänkte jag a tänkte att ja åker till statoil a kollar om de har sedelautomat.,.

MEn de hade dom inte heller, så åkte då till OK där hade dom det inte heller!

Tänkte att de lixom bara stog KASSA och KORT överallt.
SÅ de gick ju inte när ja hade en 100 löst.

hehe åkte till praktiken a sen när ja slutat vid 5 tiden så
tänkte ja att  påEcenter där kan man tanka med sedlar.

Åkte dit a såg att mätaren var ännu längre ner nu, nästan tomt alltså!

Så kommer till macken på Ecenter ! tro på fan att dom oxå har tagit bort sedelautomaten där oxå!
så kmr inte på vad ja då ska göra, tomt på pengar på mobilen, så tänkte att om ja skulle börja åka hemåt
a skulle få tom tank så skulle ja inte kunna ringa någon. ! a kunde ju inte tanka heller för de gick ju inte!!!

Så då gick ja in på Ecenter a köpte telefon kort för den enda 100 jag hade med mig a tomt kort!
För då kunde jag ju ringa iaf!
 

ringer då hem a säger att alla sedelautomater är borta! så jag kan inte tanka bilen.,
Då säger farsan OK du kan ju handla ute a gå in a betala med hundringen så åk a gör det nu!!!

DHa!!!!!!!!! Snacka om att man kände sig korkad!!!! då har man ju nyss handlat upp hundringen till pengar på kortet för att ringa!

kände mig sååå blond då alltså!. men som tur var så förde morsan pengar te mitt kort så de löste sig iaf.
Men mittt i allt så när ja då ska ta upp kortet a betala med det så har salladsdressingsflaskan "öppnats" så ja har salladsdressing i HELA väskan!!! det tyckte jag kände Förjävligt.!

SÅ denna dag har inte varit toppen alls!.:/

men en positiv sak är att de ringde en person på mopeden idag, hoppas dom vill ha den, för de pengarna behövs!

BTW  stallet e strax färdigt blir så jävla snyggt!:)

Höres
Hola
JEnnie


Kommentarer
Postat av: jesa

KLANT!!!! Vadå blond eller?? =)

2009-09-17 @ 21:41:42
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Faan avd du är pinsam gumman, nästan lika pinsam som jag va i fredags när jag skulle klättra i träd på fyllan. Haha shiit alltså. Jag har skit ont i ryggen sen jag landade platt på den ;) haha. Lite kung måste jag ju erkänna att jag va. Men du och kassa/kort tog nog hem priset denna gång ;) Älskar dig(L)

2009-09-20 @ 19:21:39
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0