måndag 21 September



Var på utställning i söndags, gick bar blev nöjd hon skötte sig exemplariskt så =)
vi vart 3 bästa tik med bra kritik:) men en sak tyckte jag var konstigt a de vara tt dom tyckte hon var TJOCK!!! =)

Haha min hund som aldrig äter!. men men de e bra att hon har hull nu tkr jag, för de här var sista utställningen för iår.

Ska åka ner till Öland på måndag med henne a para henne så de blir fina julvalpar iår:)

mysigt, hoppas på att det går vägen:P

satt a kikade  på stuga nu, för blir kvar till tidigast onsdag,=) ska bli skönt med lite omväxling i miljön, =)


BTW var ut med emma i fredags, var en trevlig sväng, men drog hem lite tidigt tyckte ja men var lika bra för annars hade ja varit död på lördag morgon=) hehe skulle fixa de sista med stallet då:P

SÅ de var bara bra att emma drog hem mig;) HEHe, eller drog a drog, hade ingen annan skjuts så:P


Nu ska man strac käka,  sen rida=) sen ska pållarna få gå in i de NYA stallet som nu är KLART!.

Okej de är lite målning kvar, men de är ingen katastrof, sen lite småsaker som ska fixas, men de kan ja göra fast hästarna  e inne:P

sadeln är beställd hoppas på att den kommer den här veckan:P
så jigge får ut a ridas lite:)



Kan du inte fråga igen, du har ju gjort det en gång!.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är faan ingen pungråtta. Vet du hur ledsen jag blir .. Älskar dig

2009-09-21 @ 19:44:49
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja i ICE AgE 2 haha då tror hon att hon är en pungråtta och ramlar ner från trädet för typ kvisten orkar inte henne :P



Jävla blondie. Du är min blondie<3<3

2009-09-22 @ 18:39:12
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0