Lördag 26 spetember



Jo, då e de lördag, som alltid kmr tillbaka varje vecka! men för tillfället
känns det likadant som en vardag, förutom att dagen blir längre,!

Är sjuuuuukt festsugen, men pank som en kyrkråtta!.tkr inte om att vara det! var såå längesen man bara kunde dra ut a verkligen FESTA!,

Åker ner till Öland antagligen imorgon eller måndag morgon! kommer bli sjukt nice att komma ifrån allt ett tag.

Då ja har datan med mig samt cameran så ska ja knäppa lite kort a skriva hur vi har det! =)

Så skriver vell antagligen mkt mer då en vad jag gjort hittils! hehe:)

En sak jag hatar det är HÄSTSKOR de ramlar ju bara AV hela TIDEN, både grabben och jigge har nu tappat en doja, a ja skodde ju FAN alldeles nyss! skit bajs. men kanske beror  på att ja hade lättare skor den här gången, men tkr inte de ska vara därför!.

Sen hatar jag oxå bajs väder då man får stå a borsta i 3 timmar för att hästen är GRÅ Av lera, med fina kockor på arslet!. Inte kul!:/

Sen hatar jag oxå sprickor i hovarna!.


'Nu ska ja ut a rida i "paddocken" då de e  enda stället ja kan rida för tillfället!. då2 dojor som sagt e borta! Trök....

Läre vell sko om båda när ja kommit hem från ÖLAND.

MEn vill ha jigges sadel som ja beställde för 2 veckor sen!.
tkr den borde komma nu!.



Jag Har Nu Raderat Det!.
Den Kom Aldrig..

Bara att återgå till den tråkiga vardagen!.
Men man kunde vell hoppas att de blev ändring ngn gång!

VILL ha mitt HUS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ahr absolut inte med vikten på skorna att göra. Det är underlaget nu som suger tag i dem mer. När de är kylit på natten och blir varmt på dagen så blir marken så att den suger tag i hovarna. Det är därför. Jag vill oxå ha mitt hus nu. Ska vi bilda en klubb som kan heta "jag vill ha mitt hus nu"..? Älskar dig Jennie

2009-09-26 @ 19:54:32
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi skickar in och frågar typ ABC eller nånting. Extreme Home Makeover ;) Haha.



Ang skorna, nej de ska inte bli lättare för dom att trampa av sig tunnare/lättare skor snarare svårare. Men kan garanterat ha med underlaget at göra JayDee tog ju av sig en förra veckan hon oxå. då hade hon haft skorna i 3 veckor MAX ... Jävla underlag. (L)

2009-09-27 @ 14:04:54
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0