fredag 11 september


Jodå

den här veckan har man fixat så allt e klart med praktik!

skönt. så nästa vecka börjar 4 veckors praktik på lillbergets dagis!

gryyymt sköönt:)

har även cementat färdigt stallet,så nu ska boxväggarna upp sen är de bara a börja ta in hästarna!.
sköönt, =)

har även hitttat sadel åt jigge har bestält den nu, hoppas att den verkligen ska passa oxå!:)

annars har ja hämtat jesper på dagis idag!  för morsan var i gävle på IKEA!

:)


Har kommit fram till att ja vill inte vara som andra! jag vill vara speciell!

Jag anser att ja lever i helt fel världstid!

ja skulle ha levt då de fanns lite mystik kvar i världen nu är allt utplånad , de e bara grått a ospännnande!.:/.

suck suck!.

hatar den här tråkigt vardagen, skulle hellre leva utan all denna teknik!.
utan bilar, utan datorer, utan telefoner, utan allt!

bara ha de man behöver för att kunna överleva!.

a inte behöver ja en mobil eller denna jävla teknik för det! jo man behöver vell det för att kunna överleva i den här tiden!. 
Men vill inte leva i den här tiden,,,,,

kan de inte hända något spännande i den här tråkiga vardagen!.

hörs
jennie

Kommentarer
Postat av: jesa

den 13 feb har vi rock igen..

Då behöver vi folk som jobbar! Det kommer att komma minst 600 pers.. Black Knights har återförening på 10 år..

2009-09-11 @ 06:17:55
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Jesa

jo då behöver vi många som jobbar!

Jo i kungsgården på samma ställe!



Vet du en sak, du har skrivit fel dag i rubriken..

2009-09-11 @ 12:21:36
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill oxå leva i en annan tid vill jag lova. Jag vill leva på den tiden då de bara va vilda western liksom. Fatta vad helt jävla underbart de skulle vara. Jag skulle göra allt inom rimliga gränser för att få ta mig tillbaka.

2009-09-14 @ 09:33:16
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0