Onsdag 21 oktober



Idag har man varit i hudik med brorsan han skulle till öronmotttagningen,  a kolla upp om han skulle opereas eller inte. a Stackarn måste opereras, men blir till hans bästsa sen iaf.!:) han var superduktigt,=).

Nu sitter ja här a funderera, för vill stayla min blogg!=)  syrrans ska nog fixa de hoppas jag:D

Shantie gumman spydde på mig i sängen här om natten, inte mysigt alls, så nu har hon fått flyttat ner, för är hon med pappisar så kmr hon snart att börja läcka oxå a de vill ja inte ha i sängen, a hon hoppar upp när ja sover, så nu bor hon nere i rummet istället=) hoppas verkligen de är Valpar på G alltså!:)
hon verkar lite tjockar iaf, eller så är det ja som hoppas. kan vara så oxå.

Men  iaf så blir de 3 veckor på fredag, a hundar går ju ca 8 veckor så är de nå lär de synas  snart, får se om vi åker in efter 4 veckor a kikar med röntgen om de är ngt.=).

Idag blev de ingen ridning, vart så sent när ja kom hem från hudik så vart bara a amocka a ta in dom.


Om  jag får pengarna på fredag från försäkringskassan, så ska ja dra med Anna till Järvsö för bastning a festande hemma hos en killkompis till anna:). hoppas de blir Nice:). A hoppas att ja får pengar!.


Nix, nu ska ja dra a gö nå annat.
Hörs.
Jennie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan vilka sms vi fick inatt gumman. Haha läs hennes blogg nu!

2009-10-24 @ 16:29:11
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0