lördag 18 oktober

jodå de e lördag. Men känns inte så!.. hmm,


Igår var gittan a  monika a provred en häst i edsbyn, slutade med att ja fick leda hästen när dom red, så den blev det inte. Var för  pigg för dom och det kan jag hålla med om.  Hästen hade inte blivid riden på ca 3 månader, såklart att den var pigg, så de blev inget.

Kikar vidare nu efter en lugn lat liten vallack=). men dom hittar nog en till slut ska dom se.

Idag var jag in te sorf en sväng a kika på lite hästträningar. var nice man vart taggad för att träna, så drog hem a träna lite me grabben, gick jätte bra,! vi hoppade lite oxrar,  =) var Skitans duktig.=).Nice
 
Sen kanske lite dumdristigt men drog med mig jigge ut på "första" uterittenn hehe alldeles ensam a ingen hemma, kanske inte så smart men bra gick det , han skötte sig galant lite hoppande åt sidorna men inget "farligt" hehe:)

Nu har ja nyss kikat på 2 bra filmer e trött.!  ska sova snart ska till Svartbäcken imorgon a fira alexander som fyllt 2 år:)

...Hmm var en gryymt bra ide anna, skulle vara asskoj, hoppas verkligen dom kan fixa hästarna:) för då SKA VI äga alltså. !!! :D

Nu blir de ut med hundar sen kväller:)

Natti
/jennie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej babe.

Nästa tisdag, kommer du till mig då? Och du, du är väl med oss både fredag och lördag på halloween helgen? De är öppet för förslag att ta med dig nån mer vän om vi de bara blir vi hos mig. om vi inte dra på fest eller så :P

2009-10-20 @ 09:28:18
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0