9 oktober Fredag


Idag

var det sista dagen på min praktik på lillberget!.
Så köpte med mig glass de små barnen!:)
det var som tur var uppskattat! :D
hehe

Fick en ihopsatt "pärm" med teckningar de hade ritat åt mig! de var såå gulligt:)


DEt var en extremt rolig tid, syynd att den är slut. Och synd att man måste plugga i 3 ÅR!!!!! för att kunna jobba på "riktigt" inom förskolan. då jag är såå dåligt på att plugga...:/

Men kommer absolut sakna de små barnen.

Jag kan även säga att ja lärt mig mycket nyttigt, ! så det har varit en bra tid!:)

Nu sitter man framför datan a tråkar.. hade velat tragit ut i helgen med emma men FAN man har ju inga Pengar:/  uscha ja hatar att säga att ja inte har pengar brukar alltid kunna lösa de på nå vis, men nu är alla mina vis slut!!! :/ så är heeelt pank så morsan fixar de "viktigaste" åt mig. MEN hon skulle inte direkt ge mig pengar för krogen! så där är det stopp!:/. booring.

men om ca 2 veckor får ja pengar så de e ju bra iaf.


Har skitans tråkigt nu alltså. a ingen bil har ja heller så ja kan åka någonstans, för den har farsan för han drog a jobba a den andra bilen e trasig.!

A ja som e sååååå ---sugen!   var enklare när man hade moped,  ! =) hehe .  men den tiden är verkligen förbi.  hmm mysko hur en tid bara kan försvinna kmr ihåg den tiden när man sa" gud vad bra de ska bli när man blir äldre, då kan man ju fixa det själv a då blir de enklare" mjo extremt vad de blev så. .


Aja. =)

ska strax ut a ge hästarna sista käket innna kvällen:).

sen blir de vell a uggla framför TV:n för nå vettigare vet ja inte! inte utan både bil a ----!

Ciao
JEnnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0