27 oktober Tisdag



Jao., var ett tag sen... !


 fredags då var ja me emma i glössbo a kika på lite film, var me henne hos hennes farmor för hon skulle vara hästvakt!:)  de var nice,  hehe.. =)

haha extremt ohyggligt!


Lördagen spenderades för ovanlighetens skulle i Järvsö! =) ja anna anna a emma a sandra? ( kmr inte riktigt ihåg namnen) hehe

Sen var de andreas, Kim a mattias a en till:) hehe.

var nice,  ´the guys bjöd på tacos när vi dök upp, skitnince sen hade vi 2 plattor med Xcider, de bara var a ta av för de var dem som hade köpt de åt oss:) sjuukt nice ,=) sen  bjöd dom även in oss på statt i ljusdal, Sjuukt hyggliga killar, om man jämför med guysen här i stan!:) haha.

Sen blev de massa alkohol a vattenpipa när vi kom tillbaka, festade fram till klockan 6 på söndag morgon!:) haha, sen somna man 1 eller 2 timmar för att sen vakna a kräkas hela morgonen!. uscha inte najs alls.!

Men sen vid 4 tiden  på söndag drog vi hem:) sköönt a komma hem, :). anna körde på 20 minuter'! från järvsö a till begvik, ni kan ju bara gissa vad fort de gick.!.

Söndagen vart en kort dag, hem ta in hästar, sova vakna åka till resurscentrum för a fylla i nå papper.!

Sen drog vi till LOS i ljusdal för a kika på en häst till farmor, var jätte söt häst en renrasig New forest 18 år.
dom skulle rida i paddocken som var "typ" 1 km därifrån, fick en häst jag med som jag red med på! hehe kändes mysko men de var skoj:) hehe de var ett 17 årigt halvblod, vallack, jätte fint.! men gryymt slö!.

iaf när vi kom te banan så red monika omkring lite a jag på den andra då. sen bytte vi så johanna (monikas dotter) fick rida på den ja red. a ja red den vi var där för att titta på. =) heheh, när man skulle ställa krav på den lilla pojken haha vart han vrång a börja bocka a kicka.! =) var skoj, hehe men han var gryymt stel i nacken . /nästan som en travare)  sen hade han inga muskler kvar stackarn, helt tomt på ryggen a på halsen.! men de kan ju fixas, men de skulle ha 16000:- för honom, men de var lite för mkt.
men sen ringde farmor a skulle pruta! så hon fick ner honom till 8000:- de tyckte ja var grymt normalt pris, men monika tkt de var för mkt så får se om dom nu skaffar häst tillsammans eller om de bara blir farmors häst, för hon skulle ha den som de verkar, men hoppas iaf på 3 veckors prov.!  för han var ranghög!. a de e ju mina oxå så  vi får se hur det går med det!

Nix nu e de tisdag a a har varit på rekryteringsträff i kilafors idag! men icke då.

Ska nu iväg a ta svinsprutan så önska mig lycka till utan biverkningar!
CIAO
jennie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Darl. Om hon gillar hästen tycker jag att hon sak satsa den på den själv. Men du de är klart de är party hos mig! Vi startar fredag kl16. Jo faan jag ska på statt på lördag har aldrig sagt annat. Vi kör väl hos mig hela helgen, till en början och sedan drar vidare eller? =) Love you like hell.!

2009-10-27 @ 18:29:47
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja försöka hitta någon sån som vi kan dra på innan statt. Men jag tycker att vi drar in på statt tidigt. Börjar vi hos mig kl 16. så är ju vi egentligen redo för krogen kl.18 om vi dricker i min takt men de ska vi inte göra :P men iaf till 10-11 drar vi in på statt tycker jag =) Älskar dig super mycket<3<3<3

2009-10-28 @ 08:22:38
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0