Torsdag 5 November

TORSDAG

mjo!.

Ibland kan man bara undra om människor är dum i huvudet! helt seriöst!!!.
Finns sånna extremt korkade a dumma människor men inte fan fattar dom de  själv lr?!.

Jösses!

De är hemskt!


+ att jag springer snart på väggarna här hemma! vill ha eget hus NU!.  orkar inte de här längre a de spelar ingen roll om ja skulle vara hos ngn annan för vill fortfarande ha EGET!.

Men kan vara bra om man har ett jobb då. men de finns ju inga vettiga jobb . ja menar skaffar jag ett jobb så vill jag ha det ett tag oxå!. .



Du förstår antagligen ingenting, a skulle aldrig äns kunna tänka dig att de var så!.
Men ja tänker inte berätta de för dig, om du inte undrar pluss att de verkar som om du hittat annat!
Så varför bry sig!.


Imorgon blir det 5 veckor!.
Hoppas verkligen,  så då blir de bara 3 veckor kvar.!

Älskar min lilla pärla!



Mirabacken Xtravaganza  "min lilla Shantie"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill veta gumman! Se en film någon dag och bara ta de lugnt? LÖrdag?

2009-11-05 @ 22:37:59
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir toppen de. Har egentligen fullt upp jag oxå. Blir kanske en sväng till bergsjö och bollnäs för mig. Ja gör de eller så kommer du in till jobbet. jobbar garanterat till fyra iaf. Love!

2009-11-06 @ 11:25:23
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0