tisdag 17 november

Tisdag TisdaG.!


inte speciellt skoj, !:/


Idag blire iaf bara a sitta inne, ska ringa runt till olika affärer a se om dom behöver nå extrapersonal nu när det går mot jul!.

skulle vara nice a få lite extra cash.

Men måste vänta tills telefonen fungerar.. hemtelefonen fungerar inte, de är ngt fel på den! hmm.


Men btw. min lilla hund ,de börjar synas på henne nu att de är pappisar i magen för igår stog hon a försökte bädda på golvet a gnällde för att de inte gick,  har försökt bädda flera ggr, a så har hon blivit mer flåsig a behöver gå ut a kissa flera ggr, a så blir de ju när de trycker i magen på henne.

SÅ nu verkar det absolut vara valpar, hoppas att hon inte skendräktar bara! de skulle vara extremt tråkigt:/.

a min lilla pärla ska vara med hela tiden, blir helt förstörd om man lämnar henne, då gnäller hon så hon vill absolut ha närhet nu. ska alltid ligga nära.:) så söt min lilla vovve.





här har vi bild på både henne och hanen hon parades med!.
Sydney, bra lik mowglie:).

jättetrevlig hane=)

HÖrs
J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han va ju riktigt lik Mogge =) Hehe. Åh vad sött med bäbisar. Tror din syster ska få hjälpa mig med min blogg oxå ;) Haha. Är de bra då gumman? Pussas<3<3

2009-11-18 @ 19:16:45
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0