RIDTRAVARE!



Jag har kommit fram till att jag skulle Aldrig villa ha en annan häst en varmblod!

Visst alla säger att du skulle aldrig vilja rida travhäst om du ridit "riktig" häst. Men hallå jag har provat att rida "riktig" häst a tyckte inte det var kul, nae en Travhäst ska det var!

Just det här med att visa att det verkligen går,!

För det går, vet sjukt många som anser att travhästarna INTE kan! Dom kan visst, de enda man måste göra är att jobba ännu hårdare än vad man måste göra med en "riktig" häst.! för som sagt du läre skola om travaren, dom har ju ett s,k snett huvudet skitstel ! så de är garanterat MER jobb!.
pluss att du läre lära in galoppen som dom kanske har förträngt hela sitt liv!. så De ÄR mer jobb"

Och dom kan blir sjukt fina a sjukt duktigt, jag själv har ju 2 hemma!  ; ).

-SNart syns vi på tävlingsbanan!


min älskade travare "grabben"

CIAO
J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt skrivet gumman helt rätt. Alla raser är ju ändå olika individer. Vissa travare kan ju verkligen inte trava istället liksom. Typ min galopphäst ville ju inte galoppera på banan osv. Bara vilja och kärlek så kan man lyckas med alla raser, kallblod, varmblod, halvblod, fullblod och ponny. Det finns inget vackrare än ett fullblod eller varmblod i tävlingskroppen. =) Följa med oss ut imorgon ?

2009-11-27 @ 08:23:34
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0