onsdag 11 November

IDAG!


har vi kört iväg massa skit som stått på gården till tippen! verkligen behövdes.
Sen har ja kikat på ett jobb jag är bra sugen på, men vet inte hur de blir för jobbar då fram till 3 3 dagar i veckan resten jobbar ja fram till 6 a de är i Gävle a då de sena dagarna kmr ja inte komma hem förrän 7 ! Men man tjänade ca 18 000:- i månaden. :P så fin lön men då hinner ja inte med a rida hästarna istället! så hmm e lite Osäker men får se hur jag gör!:D


Iaf så red jag Grabben idag som varit ett extremt tag sedan.. då ja inte vågad pga hans spricka a dyl, men den ser bättre ut så vågade mig ut på en lugn liten tur (trodde jag ja)!
haha han var helt tokig, jätte pigg a skvättig för exakt allting! A sparka bakut gjorde han oxå! men av glädje han tyckte det var skitkul att få vara ute! gick hela tiden ner på tygel oxå. så han var Skitansduktig idag!:D
Löv my little horsie!:D






Nix nu blire a trygga i sig ngt a äta,

HÖRS
Jennie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Han mådde inge bra och så. Så han är i himlen nu.

De tycker jag absolut att vi ska göra. Tror att din syster ska få hjälpa mig att designa min blogg ;)



Love you!<3

2009-11-12 @ 14:14:23
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0