OKEJ!


Det är mins miljoner som e irriterad på att ja aldrig svara i min mobiltelefon.=)


Men de e faktiskt såhär att är jag i stallet , som ja väldigt ofta är då vi håller på a bygga om eller om ja är där annars, så har ja ingen mottagning där inne! så det är ganska värdelöst att ta med sig mobilen!.

Därför svarar jag inte, a om ja inte svara håller jag antagligen på med ngt a kan alltså inte göra ngt annat.!

har ja däremot inget att göra så svarar jag nog oxå!.

så klart inte så svårt!.

Så sluta gnäll.....  Jag svara om jag svarar annars håller jag på med annat!.



Julklappar, de är så svårt, tar alltid såå lång tid, !  men ska börja idag efter jag varit på REC  a fyllt i några papper.



BTW så blire inte oliver hästen som min farmor a monika har ridit ett tag a som dom skulle ha.

Vi var där igår a då var han svullen i höger F a höger B.  SÅ jag gjorde ett litet böjtest. a de visa sig att han var extremt halt på höger fram.

även båda bak. så  då Sa dom NEJ!.

visst hästen har stått i ett halvår så visst är han stel, men fortfarande så är han halt, a då ska man definitivt inte  börja rida, för tror inte det blir bättre då .!
 
så nu letar man ny häst åt dom. A den här ggn ska det INTE vara ngt Varmblod, visst jag tycker om varmblod, jag, men tkr att farmor behöver ha en lugn a trygg gammal ridhäst som kan allting, de flesta varmbloden har ju en ganska hård bakgrund, a är nog inte "helt" säker för en som inte kan rida:P men kanske hittar en sådan oxå, får ju se hur de blir.



'Nix nu ska ja byta om för att dra på REC, sen ska ja hem a rida grabben i sommargagen a så får jigge springa bredvid! :) hehe ska bli skoj a se vad han gör.:) haha, men lägger in bilder på de sen:D



HÖRS
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0