Det stärker mig enormt!




jag blir så stark av att andra människor vågar, oftast är det också värre än det.

Det går bara inte, de finns så mkt som man bara inte kan prata om, man orkar inte, alla frågor, alla "planer" på att de kan vi "fixa" ... Förstå! det går inte det är inte så enkelt som ni tror!.


De värsta är om dom Verkligen vet, så ignornerar dom det, som om det vore glömt , NEJ du känner inte så, du behöver bara det här!

Ja orkar inte säga emot längre, lyckas alltid slingra mig ur de, a det kommer ja fortsätta med!.

Men blir stark av dom som verkligen vågar gå igenom det.

Jag la ett lock på det, försöker förtränga, men ibland kommer det upp som en chock!
Man känner si så äcklad!


De finns många som inte vet, a kommer antagligen aldrig få veta. Ja stänger det inom mig, det kommer aldrig att komma ut. jag pratar inte om mina känslor, a även om du försöker ja skulle inte säga ngt,!  de här är jag, ja har levt så här så länge att de kommer inte att skakas av! det gör det bara inte!.

Ja kommer aldrig be om Hjälp!
För även om ni skulle försöka förstå, så gör ni inte det, ni kan inte ens tänka er.





Så tom, men ändå full av känslor

Så ren, men ändå full av smuts

Så fruktansvärt trasig

Så sårbar

Så viljestark att du inte förstår

En tesked hopp kan man leva på
Tro mig, jag vet

Men trotts detta, ja har aldrig någonsin gått genom detta ensam,
Jag hade mina djur a de har gett mig den ork att fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0