14 november lördag



idag hade jag en plan på att åka upp te järvsö a träffa anna, andreas a kim. men tyvärr blev de ikke så!:/

tråkigt hade varit asskoj a dra upp dit a ha lite skoj;).


Så sitter istället hemma a tråkar då man int har nå vettit a göra,! de suger kan ja lova!.

men kanske att de blir a gö nå skoj ihop med dom nästa helg! "hoppas". e=)

men HAHA iden över att vara hemma hos mig den spolar vi ner! haha så extremt tråkigt a vara här!.nej nej uscha!.


BTW så ska ja nog gå a tröka mig ner i sängen tror jag,!
har slut på cash på mobilen oxå, extremt tråkigt det med,fy fy.!

Så vad ska man göra,!?.


b
btw så var vi iväg a kika på  hästen idag, gittan var a provred, nja det var vell inge fel på den hästen, jättesöt, men hade hämskt fula a oskööta hovar, helt sne a sprickiga.

Sen vet inte jag om de där är den hästen min farmor letar efter, för som sagt hade ingen gjort ngt med den sen i maj, så den hade stått sen dess.A gått ute dygnet runt,  A den var lite tittig när hon red i en paddock ute i skogen! a är man lite tittig"nyfiken" där så kan de nog bli mkt mer bland bilar, hus, skällande hundar,  a massa annat runt omkring.
plus att den här skulle gå inne under natten, så av bara det blir den ju "piggare".

Men dom skulle vell ha den på foder nu så de märks vell hur det går.
Är lite tveksam jag, men men de går ju alltid a lämna tebax den om det inte går.


nu blir de Tv a tröka!.

hörs
j







Kommentarer
Postat av: jesa

annars kan du få vara chaufför på lördag..

till hambologen =)

2009-11-16 @ 12:32:09
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0