på väg!



  • jo efter massa tjaffsandet och strulande med trasig bil a massa förseningar så är man på väg mot gnesta nu!,.


    tyvärr så har man inte kommit så långt, egentligen skulle vi vara framme klockan fem hade vi sagt.. a vi är inte ens i Gävle än, så de e lite illa...


    Drygast med körningen än så länga..

  • jimmys TJAT om Datorn!!!.
  • Jespers pink nödighet, så man måste stanna på en gång....:/...
  • kallt i bilen
  • jesper som inte sitter still
  • jimmy som inte är TYST!!!

Bäst med körninge så länge,,

  • Skön bil
  • snygg transport
  • Massa fika a snart Mcdonken! :)

DEnna lista kommer jag antagligen behöva fylla på under tiden.

Skriver mer sen:D







Nu är det Sen.

jo nu kommer nästa nyhet, vi har nyss stannat a varit tvungen  a byta däck,!!!  för det var jätte varmt så då bytte vi det..



både jesper och jimmy gnäller ännu mera för tillfället!!!..

ganska dryygt,, jag vill komma fram någongång, !!

men han vet i alla fall om att vi kommer sent, för han svarade på mitt sms,

men jag sa 6-7 tiden klockan är kvart i 7 nu a vi ska äta innan också.


*BAJS!!!...

Vi kommer komma fram jätte sent, hoppas verkligen dom inte blir sura för det...:/..

men men inte mycket vi kan göra när allt bara krånglar..

nu ska jag starta bilarfilmen åt dom här 2 så dom blir tysta någongång!..

Skriver mera sen igen när vi har fått hästen in i transporten...

Ciao ciao för tillfället.




Jo nu är det sen igen! :)


nu är vi på väg för a tanka a käka..

A hästen står i transporten :P

så skoj, gick vell lite halvdant a få in honom, men de gick med hjälp av ägaren.=)

lite små jobbigt för dom, men de förstår jag för det verkar vara en jätte bra häst:).

Kul´för min del iaf=)

kommer nog komma hem sent , men ska käka snart, a så har jag fyllt ett hönät extra så det finns för utbyte om höt i transporten skulle ta slut:D..


nu e de inge filmkollande, de är färdigt!.

Nu är vi ute a kör på en väg som är FEL..DEt värsta är att "tanten" p åGPS:n sa att vi skulle åka denna väg, men det är fel!...

aja vi lär vell komma rätt endå hoppas jag:D.. hehe.


NU blev jag irriterad,, vi står alltså mitt i vägen för a titta om vi åker rätt,,, SKITIRRITERANDE jag har faktiskt en häst i transporten!!!.. GUD vad jävla irriterande!!!!!....


BAJS!.


KÖR då!.'


skriver igen sen när allt är lungt!.




Jo nu är det lugnare, alla har käkat hästen har fått mera mat:P

nu är vi vell snart hemma, börjar bli rejält trött nu alltså!.. jösses.


men jag ska nog lyckas hålla mig vaken..

åker på någon annan väg än E4 så har sett minst miuljoner rådjur a ber för att dom inte springer ut i vägen. såg på vägen ner att det var någon som hade kört på ngt, för det var blodiga släpspår a några köttstycken som låg på vägen!!!! :/ uscha äckligt...

ja du Jesper sover.. --- gryymt skönt!:P haha men han vaknar vell snart a säger att han ska Kissa igen!!.

haha.

Jimmy har också tystnat!... stundvis i alla fall.. haha:D

Nepp nu vakna han a gnäller igen..

bara för att ja lyssnar ¨på NIghtwish!..
de e ju faktiskt BRA! :D haha

så här på kvällen iaf när man e trött.

nej nu så kommer jag nog inte skriva något mera idag. för ska hem med hästen..( vart ja ska göra av den har ja inte bestämt än,  lite mörkt för honom i hagen nu med de andra hästarna , men ensamt för stackaren i stallet också!..

Hmm de tål att tänkas noga igenom. 


Skriver mera "imorgon" ( är ju redan torsdag) om hur det gick a släppa ihop hästarna a så :)

Ciao Ciao.

Kommentarer
Postat av: ALEXANDER RYBAK - ALLT OM..

ja, lyssna på den nyss, inte en höjdare precis...



KRAM!

2009-05-27 @ 17:08:22
URL: http://arybak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0