Onsdag!-



jo man har då varit hemma från skolan idag,,, 


lyckades sova inatt iaf, det var skönt a få vila ut, är inte helt på topp riktigt än känner jag,,..

Ikväll kommer de flesta att gå ut, festa eftersom de  e onsdag, så en bra del kommer åka på tranan, eller så kommer dom dra ut på JH.

Hmpf, vad ska man själv göra då?

Har ingen lust att gå ut, men frågan är om jag inte mår bättre´om jag gör något?!.

Måste betala balen idag, annars får jag inte komma..:/.,
det måste jag komma ihåg!.

På lördag ska jag åka a kolla på  en häst i Gnesta kommer bli skoj., hästen var jättefin.

Hade en grymt fin hals för att vara varmblod, ( bara 6 år gammal)  Inte helt fel:).

Ikväll ska jag trycka i mig Tacos. mums, mums ,,,, solen lyser a jag har varit ute a gått med hunden, så hon är nöjd för tillfället, hästen har fått vilat några dagar nu för han gjorde illa sig på ballarna ( nere vid foten, för er som inte vet) :)..  så då fick han vila så de inte skulle gå upp, var inte så allvarlig skada , han haltade ju inte , men tyckte det var bäst med att få vila. =).

Hur kvällen blir har jag inte riktigt bestämt mig för än, men vet att morsan vill nog inte att jag gör alltflör ansträngande saker, men men.:)

Nej nu ska jag försöka mig på att göra nngt vettigt,! 

Ciao Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0