helgen!:



denna helg har de vell inte hänt så speciellt mycket,

Fick en inpuls á åka med farmor te gävle i lördags för hon skulle köpa kläder tills
hon ska iväg till Åbo,  a kolla på hennes barndomshem.


Sen på lördagen åt man jävligt gott på restaurang, grymt gott,, jösses alltså så det var mumsigt:P


Sen  blev mitt halsproblem mycket värre:/..

Så de blev inge hudik som var tanken,  för hade en satans migrän och var helt slut, så det vart a vara hemma a vila det.
man vill ju inte bli sjuk tills man tar Studenten! :P

imorse var vi också iväg på hundutställning, gick jätte bra för morsan a hennes hund, /( Mowglie).

men för mig a shantie gick de inte hela vägen, så vi åkte ut för att hon tappade massa päls. men lika bra det
kände mig inte på topp för att stanna kvar länge inte!:.. :/.

Nej nu ska jag gå a sova  a käka halstabletter, a tycka synd om mig själv.!:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0