....



Jopp igår var man nykter  a körde in till stan  a lyssnade på olle som skulle
spela med sitt band på JH.

så jag a sara drog,

bandet började spela ganska sent, man han hinna bli väldigt irriterad på vissa saker, men de e inte OVANLIGT!.


senare på  kvällen vart det värre, men jag förstår precis vad hon menar.


SEN träffade vi den förståndiga kvinnan som var från soc, hon sa ett antal vettiga saker.

Så nu vet jag precis vad ja ska göra.,

man var tydligen "Medberoende":  ..

Men nu är det SLUT med det.    chanser på chanser,,  icke icke, chanserna har nu tagit sitt slut från min sida.....!.!.!.!.!.!.!



nepp Idag är man glad för man är ledig,,=)

Kommentarer
Postat av: Jesa

vadå??

2009-05-14 @ 17:51:19
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0