...



jo imorse så var man på prov då inom medicinsk grundkurs.

hade man pluggat??   nja ja jo litegrann..=).  men  jag satt där a fick ihop de preics, men var
lite besviken över att de frågar jag var stensäker på inte fanns med,

sen fick jag reda på att de fanns  "bonus" frågor på andra sidan,, det fattade jag inte.
så dom missade jag, men hoppas jag får G endå, annars får jag vell göra om Bonusfrågorna;)


Sen åkte  vi iväg jag a morsan för a spåra med hundarna..

asså, varje gång vi åker te skogen för a  göra sådant, lyckas ja alltid hitta fåglar..
första gången , hitta shantie en halvdöd fågel, som hon dödade lite extra.. :/

andra gången hittade jag en  """ död papegoja"""" i  skogen.

nu hittade jag först en  död fågel,  sen  gick jag rakt in i ett orre bo, där de låg en orre a ruvade på sina 8 ägg..

så då gick jag fort därifrån för vill ju inte att de ska gå illa för de stackars äggen.

Nu ska man käka  Lady & lufsen käk, sen blir det a träna med hästen, sen till a försöka plugga psykologi!..


 Mat Mat Mat.....

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0