SKOLAN!!

jo du de var ett bra tag sen jag var in och skrev här...

mycket har hänt sedan dess kan jag garantera..

Hästen har blivit frisk, lastbilden håller på   a renoveras=)


Festat massor"!!!!.. haha:P

Och snart så har vi studentkryssning oxå:P komme bli gryymt skoj :)

Hunden har varit på hundutställning i söderhamn då vi blev BIG R.


NU ska jag ha ett fucking jävla engelska tal om Isbjörnar ... som kommer gå rätt åt helvete!!-.
För jag har feber.  a mår dåligt!!..

haha..

Nu ska jag dra te talet..! önska mig lycka till ( kan behövas! )

Späännnande a se vad som händer i framtiden:P

Kommentarer
Postat av: Jesa

Glömde skriva att pappa har börjat med din bil oxå =)

2009-03-11 @ 16:32:57
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0