tr¨åååkigt



Jag vill göra något får världens energi för att göra något!:D


men vad?!.

och skulle någon komma på något jävla bra a göra så blir allt direkt jobbigt:D haha..

jag villl kolla på sagan om ringen maraton!

jag vill ut a göra ngt?!.// skillnad förr då drog man alltid ut te askesta a gjorde ingenting i flera timmar!!. :/ men nu är dom dagarna förbi alla har ju flyttat a bor ju inte kvar eller inte vill längre!.


Så vad ska man då göra!?.

Finns bara sagan om ringen maraton kvar, men så illa är det att TV:n är upptagen!!! illa illa..!.


Och för de andra !!! min rygg börjar flagna?!!?!!??!!?!? Illa, katastrof!!

måste börja sola solarium!...
få brännan innan balen a inte flagna!:D

vad ska man göra! ! ! ! ! !:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0