morgonkvist!



okej,


jag tycker jag är uppe jätte tidigt men sen när man kollar på klockan så såg man att den inte var så tidigt!=)

Dagen var planerad som grillning och festande uppe hos ida nilsson, grymt skoj, men förhoppningsvis har millan inte gått a blivit sjuk så hon inte ska dit,''!!:/  illa illa.

så jag vet fortfarande inte hur kvällen kommer sluta vill festa i alla fall:D hehe.

varför drömmer man saker,, underbara saker,, ja vill verkligen inte sluta drömma!:) det är ju sååå uinderbart, men i verkligheten är det långt i från det man vill:P illa men sant!


Förresten ska städa husvagnen så ja kan sova i den igen.!

ndej hör av mig mera senare om hur kvällen utspelar sig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0