midsommar fredag a lördag


Fredagen¨

börj
jade hemma  med grillning drickning av allt möjligt, sen kom emma hit a hämtade upp mig a  vi drog hem till henne a klunkade i oss lite alkohol sen drog vi till stenö!.!

var inte i stenö så värst länge, utan drog sedan vidare med sara som skjuts ut till ASKESTA av alla ställen!:P


Men där hade vi asskoj,  grymt kul alltså!;:P hehe..

träffade millan a ida a massa annar folk! :)

skoj skoj,

man kom vell hem runt halv 3 tror jag,, då var de bara a slänga sig i säng,!

för att sedan kliva upp klockan 8 dagen efter..

Snacka om att vara sliten

Lördagen började , packa laga lite mat a fixa, /(samtidigt som man var sjukt bakis ) "illamående"

sen runt 10 så kom syrran a werner a hämtade upp mig, vi drog till stråtjära a hämtade upp MIA. =)

sen drog man mot VIntjärn!.

var framme vid halv 1 tiden tror jag.:P jävligt skönt.

då käka man i sig makaronisalladen. sen blev de att man slängde sig i tältet för en vilostund då man inte sovit så extremt lä'nge under nattten så fick typ några timmars sömn-.! =)

skönt sen när man vaknade så var det bara att sätta igång igen, festa vidare alltså!:D

haha många saker man egentligen borde skriva men det är alldeles för mycket.,

kan säga att Alkohol, fylla, roliga människor, skitbra musik var extremt bra!
Bästa vintjärn någonsin alltså! 

halv 10 på söndagen slutade jag dricka alkohol!! :D haha,, men det var de värt., haha men när man kommit hem sen på eftermiddagen började man bli rejält bakis, FYFAN!!!!  så då mådde man INTE toppen! men men skoj det hade jag:P

GRymt bra folk träffade man  på !:D 

skoj skoj,,  då är det bara lördagen som man ska SPIKA! fast
VIll liksom på Big Lake Run JAG!!!!P men hur ska man ta sig dit då?!.. =) haha

jag ska nog lifta vad sägs?!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0