Fredag




De är ju samma som vardagarna för de är ju likadana!. (nästan värre)

hmm idag har man plockat ut i gittasn säsbo, för ska ju bygga stall där på halva, snart är det tomt! skönt!.






En sak jag tänkt på är att du har dissat ganska mycket nu!.
kommer du dissa det  här som kommer nu oxå.  Då är du absolut inte den jag trott i alla dessa år.



Ibland undrar jag om jag verkligen vet vem jag är, men sen när ja tänker  efter vet jag vad ja tycker om och vad jag vill göra . så då borde jag veta vad jag vill eller?! =)

Det jag absolut vill göra nu .. Det är attt Fixa mitt timmer hus,,, har höga planer för det jag! :P men först måste jag skaffa ett jobb ¨på heltid, så jag kan ta et huslån! :P


NEj  nu ska ja kika på bethooven så  hörs!


nej  nåå, gud vad gulligt, tänk om man fick vad me om en sån händelse! :) haha  dream On baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0