Söndag.. " hund utställning "

 JODÅ^!!!!


Dagen började med att ja var trött och negativ, tänkte att en sån här stor utställning a min hund har inge päls a är liten!!!!
Men.


 När vi väl var på plats och att ja såg mina konkuranter så vart ja lite gladare! =)
Domaren var stenhård på att dom inte fick  ha hög svans i ringen när dom sprang! detta var till min fördel! :)

 Så de flesta hundarna åkte ut med blått band  a de hundarna hade mkt päls a var jätte pälsade, Men dom hade ju en väldigt hög svans!.

När de blev min tur hoppades jag innerligt att hon inte skulle lyfta upp svansen högt. kan göra det då hon får någon som springer tätt bakom!    Men  det gjorde hon inte! =)

domaren :  Du kommer att få ett första pris  även fast din hund är hårlös!

HAHA=)  vart super glad då hon hade varit stenhård på de andra collien! =)

sen vart man 2:a  av alla tikarna, =)

Skitans nöjd, med en hund som hade dålig päls och som är liten!=)

MEN det är min lilla puma de,  som förtrollar alla domare tror jag! =) haha hon lyckas för de mesta! ;)

Super nöjd med dagen, så min lilla voffsing fick en hamburgare!
hehe;P


Snyggingen! =) i minipoolen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0