Onsdag 29 juli

jopp..


gårdagen
vaknade man med att det bankade på dörren och ringde i telefonen samtidigt,
 hundarna damp skäller!  som vanligt jag skyndar mig upp  (har på känn  att nått e fel med hästarna)  kikar ut genom fönstret a ser att hagen är  TRASIG ....   klockan är alltså  typ halv 8 på  morgonen.

 springer ner grannen säger att hästarna är borta a springer vid dom!!

bara att skynda sig att slänga p åsig skorna a springa ut. skönt sätt att vakna på !?

Ja man springer bort lyckas få tag på hästarna,  tar hem dom. Slänger in dom i en annan hage.
Som      tur är  så tänkte man att man skulle gå runt för katten sprang a  gjorde ngt, då ser jag att vindskyddet var trasig, a att hästarna kunde ta sig ut där oxå?!...

då blev de att flytta dom ytterligare en gång,!.. jaja..

S
å nu står dom i storhagen, a man ska börja fixa mittenhagen så dom kan käka upp allt gräs därifrån =).



Det var gårdagen det!.

nyss kommit hem från en springmarsch, vart ute a sprungit med hunden i värmen! varmt men Skönt.

Nix ska nog göra ngt vetttigt nu, vad vet jag inte men men.

C
iao'
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0