lördag

LÖRDAG


ja man vakna ju upp vid 12 idag,  av att emma ringde!!=)

hade gått jätte bra på utställningen för henne i alfta!:)
Hon kom 4: bästa tik a fick CK! :) jätte bra blan 51 golden hundar:P 

SKOJ SKOJ! =)

A imorgon är de min tur a se hur de går för min voffsing i Alfta! antagligen ganska dåligt då hon inte har någon päls! :// =) men men hon e min lilla snygging endå!!! 

Ikväll var tanken att åka te kungsgården med maria på rock, men hennes bror skulle komma hem,så hon kunde inte..
Hmm vem fan ska ja då ta med mig, känns ju lite lame a åka själv! :/  även fast syrran a karln hennes är där a ja känner de flesta  ... hmm får se hur dagen utspelar sig


nepp nu ska ja dra ut a rida!!

HÖRES
Jennie


Kommentarer
Postat av: jesa

synd att du inte om! vi hde skitkul!!

Men du får vara med den 5 sept istället då!

Då kan dufår jobba lite oxå om du vill =)

2009-07-14 @ 13:13:31
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0