?!



jag blir så irriterad!



 Om det finns en sak som någon vill ha hjälp med, typ hämta ved!.
´För att den  människan  inte vågar göra det pga fågelungar i vedbon!
 
Då säger man att OK jag kan göra det jag,, men varför ska då människan oxå vara med`?!.

Då gör jag det själv......

Varför inte göra det själv!?..

ska det vara så svårt?!

hon har ju själv gjort så att de blivit så, då man aldrig får hjälp i vanliga fall med vissa saker, alltså kan jag göra de själv!.





Stallet ska ja bygga Själv!

* Golvet ska rivas idag!
* plocka allting tomt därinne!

Sen mäta ut öppningen från de andra stallet!




 Fattar inte! varför åka varannan dag?!
man har vell fortfarande en familj att ta hand om?


Du tänker bara på dina egna problem, fattar du inte?! inte kan man diskutera saken med dig heller! för då blir du så J'vla förbannad!..

Illa Illa. du kommer att märka det, men försent!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va????

2009-07-08 @ 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0