SNÖ.


Jo du de blev så att jag köpte hästbilen.

SÅ nu står den hemma på min gård, a väntar på att göaras iordning.

Hade hästen på rymmen igår,, han har såå tråkigt nuu när ja inte kan rida, så han rymde och tog a galopperade iväg över täckterna  men som tur va så kom han tillbaka...
Sen longerade jag honom faktiskt en sväng,, haha gick bra de, han hade mycket energi.. heheh kanske ganska osmart eftersom jag har brytet ben men var som sagt tvungen haha:D
Och han var jätte duktig.. han har aldrig blivit longerad förut men han tog båda varven med långt avstånd från mig och fiina steg:)
=)

Sen har det snöat i 2 dagar också så vi har såååå mycket snö...

Jätte svårt med kryckorna kan jag lova:) haha..
Men men snart så kanske jag blir av med dom nu e de 2 veckor kvar bara:D kommer bli såå skönt a bli av med dom:P

Idag är ja ledig från skolan ska ut nu och se om ja ska longera sen ska ja börja kolla på hästlastbilen a se om ja kan göra nå´got:D 

Grabben  a vippen

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

fina hästar :)

2009-01-29 @ 16:39:06
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0