Många Händelser...


Japp sen jag skrev sist har de hänt så mycket faktiskt....

Tex i tisdags skulle jag fixa i stallet skotta undan de jag kunde, (har ju btutet ben så de e lite svårt..)
Sen skulle jag kolla på hästbilen jag köpt a börja fixa med den..

haha allt som det står att jag ska göra ..  Säger jag åt morsan a min farmor  a göra eftersom jag inte kan :) haha, men dom klagar inte..

Men de som blev gjort var inte det.. utan vi städade stallet det gjorde vi,, men sen åkte vi och köpte massa cement så vi skulle kunna cementa på fredagen.( igår då)..
sen gjorde jag då inte så mycket mer,, så det vart inget med hästbilen den dagen.

---Nu  Till  nutiden.. Igår Cementade vi i stallet tyvärr inte hela biten vi skulle men en bra del, så de e bara en bit kvar sen..
så stallet börjar bli riktigt snyggt a snart helt klart:D  kommer bli sååå skönt.
haha alla här hemma går omkring a snörvlar för det  var jävligt kallt ute igår.. så man e lite halvkrasslig känns det..  Nu blir man säkert sjuk ... suck..

Och så.... Även fast jag inte gått eller gjort så mycket har mitt gips börjat släppa under hälen så läre ringa till doktorn igen på måndag och se om jag kanske kan ta bort det tidigare :P men men de märks ju då..

Idag så blir det väldans lugnt iaf.. ska skicka in mitt projektarbete, min dagbok som jag skulle ha gjort igår..:/ hehe.. men ska skicka in den idag..
 Sen skulle vell syrran a werner a lilla alexander komma  hit idag a käka tacos med oss om domnu vågar i allt snörvlande här :) haha
Och monika ska hit a  rida på vippen idag..

JO.... hmm, har jag ngt mer spännande att säga?.. hmm tror faktiskt inte det..
Nepp nu ska jag kila vidare.. ha´t.



 varg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0