nu har jag förstått..


Nu har ja äntligen förstått vad de är som gör mig såå jävla irriterad jämnt..

Jag förstår inte hur man kan slänga bort en vänskap som funnits såå länge, pga en kille?  jag förstår bara inte.. allt som man varit med om.

Allt har liksom varit så, skulle ha fortsatt så men du bara la av..
Jag fattar inte,  de började redan innan ni två blev 2 eller vad man ska säga..

Vi var aldrig ensam ngt mer,  herrn va oxå med..  Man kunde aldrig dela det viktiga man kanske hade velat säga, man kanske hade ett problem , man kanske vela prata med ngn men hur skulle man kunna göra det, i baksätet på ett bil med musiken på högsta volym???  och ett helt annat samtal i framsäte???..

Jag bara inte förstår inte.. 

Vi har alltid klagat på andra som blivit exakt likadan,  som bara har slutat hört av sig aldrig har haft tid aldrig har frågat hur mår du egentligen, eller ens velat gjort ngt för en viss pojkvän är för dåvarande viktigare..

****'

Jag förstår inte.. kan ingen förklara varför ger man bará upp en vänskap som funnits så länge `? betydde det ingenting. den första fyllan alla snack vi hade allt??? 
 Om den inte betydde ngt eller om du kanske inte saknar den tiden så kan jag vell få veta de isf...

Kommentarer
Postat av: Jesa

Är det den jag tror??

2009-02-10 @ 08:29:16
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0