MJo men Visst


Ja jag fattar mig verkligen inte på henne alltså,, de e så jävla falskt allting..
a bara hennes jävla problem som spelar ngn roll .. hmm väldans irriterande faktiskt...

Men men ja skiter vell i det...


Hur som hellst.

Saras födelsedags förfest  var trevlig, var då inte där så länge utan åkte vell hem vid 9 tiden , a fick skjuts av Erika :)

Sen lördagen så var man ju hos hanna på hennes middagsinbjudan:P 
trevligt var det,  lärarna drack faktiskt vin dom oxå :P så lite sluddrig på rösten blev dom nig:D
Mycket prat som nog inte skulle ha kommit på tal tror jag.P haha



Något jag ska berätta är att ja har den bästa hästen ngn skulle kunna ha :P han e bara bäst:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0