Dåligt och bra.


Mjo man var ju tvungen a ta sig till skolan idag även fast man var förkyld...  trååkigt de här när man  alltid har massa saker att göra i skolan när man går sista året..:/

Men japp min dag var inte såå lyckad.. Glömde nyckeln till hissen, .. suck.. Men de går att åka i den endå om man går in i den och ngn går till den andra våningen a trycker ner än..  så vi gjorde så gick jätte bra uppför . men när jag skulle åka ner igen gick det inte bra....

Hissen stannar mitt emellan våningarna.... Jag sitter fast.:/.. jahapp tänkte jga det var ju lyckat..
 jag kunde se lite grann i ett fönstret som hörde till dörren där nere a hanna a sara stog a asgarvade nedanför eftersom jag satt fast..:(.. Men dom gick a hämtade hjälp.. mellan allt skrattande:D hahaa... Efter  en 30 minuter så kom jag ner och kom ut :P

DEt var en uppkäftig lärare som hade sagt att jag fick skylla mig själv eftersom jag hade glömt nyckeln... SÅ jävla irriterande de var vell för guds skull inte mitt fel att hissjävlen inte vela funka..:/
Och så kom städerskorna a gnällde oxå.. " hon kan ju inte vara där inne eller.... Vi måste ju ha hissen till våra vagnar...."  Skitgriniga.. som om jag skulle vilja vara där inne då?... Haha .. hellt sjukt..

Och när jag kommer hem så,,, hade morsan a farmorn cementat Färdigt Hela biten som skulle fixas... :D vart jätteförvånad.... :)  haha men glad,,för nu e ju allt med stallet färdigt det enda som ska göras är att de ska målas.. och det kan jag ju inte göra förrän de börjar tina a bli lite varmare ute,,:)  Kommer bli assnyggt.. :P hehe

Sen ska ju  hästlastbilen fixas,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0