snart slut på 2009!

 


shantie a LAdie

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jo gjorde säkert många saker, men en sak är att ja var iväg med Anna " våran nya granne" på breeder´s trophy med hennes 3 åring.=) var riktigt skoj.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nae de gjorde jag inte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? hm, ja 3 stycken.

4. Dog någon som stod dig nära? Nix

5. Vilka länder besökte du? var bara i sverige,

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? ja  ett bra JOBB

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 december, då födde shantie lilla Ladie.

8. Vad var din största framgång 2009? äntligen fått varit den jag vill vara.

9. Största misstaget? hmm kommer inte på ngt, så har vell icke gjort ngt stort misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja jo jag bröt ju benet PRECIS i början av året så!:)

11. Bästa köpet?  Ny sadel åt hästen=)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Hästarna.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja shanties lilla valp=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? oj, de kommer ja icke ihåg,=)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare=) förra året var katastrof.

16. Vad önskar du att du gjort mer? levt livet mera!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? fattat att de inte var ngt för mig! de fatta jag lite för sent?!.

18. Hur tillbringar du julen? hemma morgon, mormor dagen, farmor eftermiddagen a kvällen spenderas hemma. =)

19. Blev du kär i år? Nae de var det dåligt med.

20. Favoritprogram på TV? Vänner och christine, criminal minds.

21. Bästa boken du läste i år? magins skepp, Robin hobb (trilogi)

22. Största musikaliska upptäckten? hört massa sjukt bra rockabilly låtar=)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar, =)

25. Något du önskade dig men inte fick? mm En HEL bil.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? haha var hos jennie , käkade Tacos a söp ner en 16 åring:) roligaste ever:)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja visst gör det de.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? självständig och beslutsam.

29. Vad fick dig att må bra? mina hundar a hästen, samt mina vänner;)

30. Vilken kändis var du mest sugen på? hehe;) alexander .hahahaha:)

31. Vem saknade du? vänner som försvunnit.

32. De bästa nya människorna du träffade? massa folk på rockabilly a cruisingar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0