Lördag



-Shanties lilla bebis e såå söt! växer så det knakar.=)


nu har de blivit så jävla halt ute, fan asså min apållar har inga skor, men ska fixa de för sprickorna e strax borta.=).





Idag fick ja en sån där extrem tanke att ja hör inte in, ja passsar inte,
skulle ge så mkt för det! jag vet att ja aldrig kommer nöja mig med ett "vanligt" liv, samtidit som jag bara iblan vill ha det, Är såå klyven.

Vill bara veta, kan de finnas ngt sånt, ? ja skulle ge vad som hellst, ja har inget här, förutom häst a hund a de följer med , ! jag vet bara att de skulle vara sjukt underbart!.

Vill vill vill.


Men en dröm går sällan i uppfyllelse!.
men man kan alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0