IDOL




uscha vilket dåligt slut de var på idol!!!

älskade calle när han framförde vinnarlåten, han e bara såå bra.

men tråkigt att Erik vann, förstog nästan det  men de e oftast 2:an man kommer ihåg:)

så för den skull så klarar sig calle sjukt bra:).

Idag ska vi hålla på med stallet igen " för ovanlighetens skull.

Imorse när ja släppte ut hästarna stog de 6 rådjur a käkade deras hö! haha, de var hungriga dom:P

sen tog ja med mig swinto  a shantie på promenad, gud vad han tkr de e skönt a få gå ut , gammelgubben, men sen spydde han när han kom hem, uscha jobbigt när dom blir gammal. Han vill så mkt men kroppen hänger liksom inte med längre.



Apropå kvällen har ja ingen aning om vad som sker, för är grymt sugen på a festa, men vet faan inte om jag har råd,,har ju nåra julklappar kvara  a köpa a vet inte om ja hinner få mer pengar före jul... så man e lite klyven, sen hade jag även lust a gå på röjfest, känner mig inte jättetaggad för en mysfest faktiskt, vill ha en Brakfest så de svänger om det jag! då de var så sjukt längesen man festade sist.


Aja, får vi se om hur det blir.

Nu ska jag gå ut!

HÖres
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0