Happy New Year !!!

japp då e de snart 2010.


Några planer ja har på det året är att börja med mitt hus!:)
först vill ja hade klart te jul nästa år. men bara ja har börjat så e ja  skitansnöjd!:D.

Sen ska man ut på tävlingsbanorna med hästarna och hundarna! häst i hopp, dressyr ,  hund i agility, utställning och lydnad, även mh a bruks!:)


Kommer bli ett spännande år, och jag hoppas de kommer börja med att ja får ett bra jobb!:D.

Tills idag har ja KÖPT sjukt mycke fyrverkerier som kommer smällas av!!! så skoj!:).

så dagen firas hemma, som var mitt nyårslöfte förra året, då jag bröt benet a lova att nästa år skulle ja fira hemma! så det  nyårslöftet håller man!:D

men vi komer köra en nyårsdagen fest istället!:D hehe,



nu ska ja ut a mocka a göra klart för hästarna då dom kommer gå in tidigt idag, pga av alla som kommer börja smälla raketer tidigt, brukar göra de här omkring, a vill gärna ha dom inne inte springande på byn en sån här dag.. :P


så vid halv 3 går dom in idag, se om ja ska ut a rida en sväng nu eller om ja tar de imöra istället!:)
hörs

happy new year, to your all!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0