dagen

 ja som ni märkt orkar ja ikke skriva datum längst upp längre! e för lat!. hehe



Idag var vi iväg te hudik a kikade på en D-ponny åt gittan, skitsöt. 10 år på foder. Den hästen tror jag det kommer gå skitbra med.:)

så vi ska vell ta hem den så fort stallet e klart!:P nice,

sen kika vi även på en epa åt brorsan som han kanske ska ha..

Sen vart de donken mat! shit alltså va dålig aj blivit med mat nu för tiden, uscha  äter fan bara en gång om dagen a de är mat ,, äter fan aldrig frukost längre, varför vet ja ikke.! hmm.



lilla ladie bara växer och växer:) så sööt.


I stamtavlan kommer hon heta  klummeklotts first ladie!

realy nice:P


nu när ja kom ut a skulle ge hästarna käk "låg" dom a sov båda 2, :P dom e bra söta dom.




Nae nu ska ja läsa ut min bok. förtrolla iväg mig på ngt mystiskt vis!
CIao
*J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej Babe. Jag måste få komma och se valpen =) Sen så vill jag att du kommer på lördag och mys dricker hos mig =) De vore riktigt roligt. Miss Ya

2009-12-07 @ 05:15:39
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0