söndag 9 augusti


Jopp



Då är det så att gårdagen var gryyymt lyckad! måste ja säga, FAST lite för mkt alkohol för min del:D


Det var annas vin som gjorde det:D

När man sitter här hemma kikar på tv,  halvsover i soffan försöker bli av med bakissmällan,
a tkr att man aldrig ska dricka igen!!

Då kommer morsan a säger att Emma är här...

Jag bara What?!...

Haha. då stog jennie a ehmma utanför a hade kommit på den bra idén med att vi ska
Festa idag oxå:P hHAHA!-

Sjukt skoj, så ska strax dra hem te emma då a inta lite  alkohol igen då:D haha..
Känner mig som nå fylla !:D
haha

Nix
nu ska ja dra a byta om!
HÖres¨
Ciao
Jennie

Kommentarer
Postat av: jesa

fyll kaja =)=)

2009-08-09 @ 19:32:41
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, lol på dig du kom ju inte så vi drog och spelade rock band med Angi och Mange. men du på lördag äre fest och du ska med mig dit. Annars jag bli ledsen i ögat igen!

2009-08-10 @ 14:26:42
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0