Söndag 30 augusti


Jopp då e de söndag.


Helgen då, jo har vart på utställning med hunden gick bra!"! hon var duktig:P
Vart andra bästa tik, a fick jätte bra kritik:)


sen har man ridit ut med grannen a visat lite nya vägar åt grannen:P
Trevlig ridtur:P
grabben skötte sig nästan felfritt:P hehe


sen var man ute i stugan i skärså på lördags under lyskvällen.
skitmysigt, grillade lite där ute då, a tog de lugnt:)

Nu blir de film .. hörs sen:D



Vad ska man tro egentligen!?
fylla är en bra sak att skylla allting på !.


PS... Yes kapten!:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag vet jag blir kvar i denna underbara staden. De är bara lite speciella människor du och jag måste utrota och tillföra lite nya från andra städer ;) Haha. Klart att du och jag ska vara trogna söderhamnare. Jag har lovat att sticker jag så får jag max vara borta halvår-år :P haha

2009-08-31 @ 08:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0