ingen Rätt!

Jag anser att jag har ingen rätt att klaga!
Varför?
Jo därför att de finns de som har de sämre!
Men jag vill klaga och vara ledsen!.
Håll det inne, du beter dig bara dumt, gråt inte, var inte nedstämd!
Tänkt  på den mor i ett annat land som inte ens har råd att betala mat för sitt barn,
den mor som får se sitt barn tyna bort, till skinn och ben, för att sen se det dö i hennes armar!?.

Du behöver inte gå hungrig!
Du behöver inte gå hemlös!
Du behöver inte vara ensam!


NEJ!
Men jag kan vell ha problem endå och må dåligt?!
Eller har man inte rätt till det.!?

Egentligen inte!?

Nej jag förstår, håll det inne!
Visa alltid ett glatt leende!
visa inga tårar!
håll dig stark!


jag ska hålla mig stark och bygga upp en mur!!

Men till vilken människa blir jag då?!

Hård, okänslig, kall ?!

UScha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0