fredag 28 augusti

jopp

Var ett tag sen man skrev här nu,
men tkr de inte finns så mykket att skriva!. inte gjort så mkt spännande:)

Har iaf skott hästarna, hittat en braa salva ja ska köpa te jigge så hans spricka försvinner=).

Var ute med grabben på en låång tur igår, jätteskönt. =)


ska ut strax med nya grannarna a visa lite ridvägar:) får vi se hur det går:P.

sen skulle jag egentligen te ANNA som fyller 19 år idag, .grattis till dig gumman:).

men tyvärr kommer ja nog inte kunna göra det, för läre hjälpa morsan me stugan så den blir klar tes imorogn..

Hundutställning imorgon, hoppas det går bra:)

jo BTW har även varit i gävle idag på fjällmmässa a lämnat in massa CV:n till olika fjällorter.!:) så man kanske drar dit i december a jobbar lite,=) inte helt fel:).

Nu käk sen ridning, HÖres

Ciao
Jennie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla gumman, ska du lämna oss över vintern du då? De låter inge bra. Haha. Jag vill flytta iaf ja.!

2009-08-28 @ 16:23:29
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu, nånstans bara. Känne mig grymt less nu bara. Vet faan inte vad jag ska säga eller göra.

2009-08-28 @ 22:08:13
Postat av: Jesa

vi var till gävle igår på eftermiddagen =)

biltema, citygross, systemet å MAX!!

2009-08-29 @ 15:01:57
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå hästen då, och hur jaG kan vilja de när jag nyss tagit hem henne? Om jag flyttar lämnar jag inte direkt hästen här :O Jag är stört nöjd med henne. och hon ska med dit jag flyttar..

2009-08-29 @ 17:45:02
URL: http://cantaniasnolletta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0