fredag 14 augusti

mm..


Idag har man vart nedanför sthlm, med emma a kikat på 2 hästar.    jätte söta hästar. ! :)

gryymt skoj, haha  Fan vad sur han blev när vi körde  ordentligt i sthlm,! fatta inte vad han hade a klaga över alltså!:.. hahaa




Nu sitter ja hemma  a väntar på att ngn ska komma  a kolla på mopeden!.
men ingen ringer! så vart är dom?!. dom kommer säkert inte bara för att min bränslemätare inte funkar! :/

Hade verkligen  behövt  de pengarna alltså!.

kanske ska te emma sen ikväll.. får se om dom inte tvingar mig a va hemma.!..  men men ska vänta a se om dom hör av sig endå:D.


NU känner jag mig nere! en akut känsla alltså!. 
De har aldrig varit så, sååå fel är det,  aldrig alltså, fan de måste fixas....
skämms!!!

jag vill börja tävla också, skulle vara sååå kul!  tänkte börja grina när emma berätta känslan av att komma inriden av att vinna en tävling!. har alltid velat komma så långt men nappe höll ju inte,:;/
så tråkigt , men ska försöka komma igång nu med grabben, men måste skos om först, sen ska ja bygga färdigt stallet! får ja inte pengar snart blir jag tokig! :/.

a måste köpa sadel åt jigge.. / fan att allt ska ligga i PENGAR a de har man ju inte?!...

Så less för tillfället:/.

vill gräva ner mig! a de värsta är att de  är dom som åker illa ut för det ! :(.
SURT!.

nej nu ska ja gå a gräva ner mig!
HA´t bra!.
/jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0