ONt Ont oNT!!!



mÅR Dåliigt!!! varför ska alltid jag bli dålig?!...

Jämnt.... De spelar ingen roll, om jag skulle vara ute a ränna a festa flera dagar i rad!!! eller om jag inte gör någonting!!!.



Så irriterande,,,,,


a Bilen blev inte klar heller för besiktning!!!..  Så kollade besiktningstid a fick ingen förrän i MAJ?!?!?!..

men man får vell hålla koll varje dag a hoppas på att det blir någon tidigare tid ledig!!

Jag som hade tänkt a åka med bilen på rock i bollnäs imorogn.. nu blir de inget sånt heller.!!.

Och morsan a resten  är i bollnäs a roar sig, finns ingenting att äta hemma, inte ens en macka... kylskåpet skriiiiker för de e såååå tomt!!! samma som min mage gör!..  

så när tror man dom kommer hem då?!.

Inatt skulle jag kunna tro, man får vell ta en fasta idag då!!!.

Och inte går de a ringa dit heller för blir bara telesvar!!. får vell hoppas hon får mottagning snart,,



men men,,, nu ska jag sätta mig framför Tv:n  a tycka synd om mig själv!!..


Ha Det Bra Alla Ni Som Redan Har Det Bra!!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0